Woudenberg C1 'korfbalt' zich naar zege op UVV C1

C-junioren, C1, Groep 1 10

29 augustus 2015 11:00

Blok, A.

In Utrecht trad Woudenberg aan tegen UVV C1, dat in de andere 1e klasse gaat spelen. Het zou een enorm spektakel worden in de eerste helft en toen de stofwolken waren opgetrokken en de scheidsrechter beide ploegen naar de thee floot stond er een 2-5 ruststand op het bord. Op de rechterkant gooide Ewoud alle remmen los en met twee assists en twee goals hoefden we niet lang na te denken wie er tot  'man of the match' moest worden uitgeroepen.
    Na rust kwam UVV met wat hulp van de scheidsrechter (penalty) terug en toen Miguel met een lichte hersenschudding de strijd moest staken, nadat hij zich dapper en sterk en met succes voor een inkomende spits had gegooid. Jarie nam zijn keeperskleding over en met 10 man leverde dit nog een 4-5 op uit een scrimmage, maar verder lieten we het niet komen. 2x winst en een duidelijke nederlaag dus in de bekerpoule. We lijken klaar voor de competitie.