Woudenberg D4 verliest ook de 2e wedstrijd in de beker kansloos......

Roda 46 D4

D-pupillen, D4, Groep 4 013

5 september 2015 9:00

Sierd Smit

De mannen van Woudenberg D4 moesten vandaag aantreden tegen het sterke Roda'46 D4. Roda had de eerste wedstrijd al met 20-0 gewonnen, dus dat het een zware wedstrijd zou worden was zeker. Er stonden veel ouders langs de lijn om onze mannen aan te moedigen, dus daar kon het niet aan liggen!
    Net als bij de 1e bekerwedstrijd was er ook nu een groot verschil in lengte, de Leusdenaren staken letterlijk met kop en schouders uit boven onze jongens. Toch werden de duels niet geschuwd en konden we de eerste 10 minuten goed de 0 houden. Daarna zakten we soms een beetje in, waardoor de rust met een 0-8 achterstand werd bereikt. De tweede helft gaf hetzelfde beeld: de eerste 10 minuten gingen nog goed, maar helaas konden we niet verhelpen dat we uiteindelijk met 0-18 verloren.
    Doelstelling gehaald: ze hebben de 20 doelpunten niet bereikt! Met dank aan onze goed keepende Victor, anders hadden we zeker meer dan 20 goals tegen gekregen. Op naar de competitite volgende week met hopelijk betere resultaten!