Woudenberg 8 - Valleivogels 8

Mannen, 8, Groep 2 31

29 augustus 2015 16:00

Gerbert Hofland

Het bekerseizoen is door Woudenberg 8 goed begonnen. Net als vorig jaar een openingswedstrijd tegen Valleivogels 8. Bijna hetzelfde team, maar toen werd er drie keer (beker en 2x competitie) verloren. Dit keer een andere start van het nieuwe voetbalkalenderjaar 2015-2016.

Op het kunstgrasveld liet de uitspelende ploeg goed combinatiespel zien. Echte kansen, een kopbal wat net naast ging, leverde dat niet op voor. Daarentegen kwam de thuisploeg er goed uit via de counter. Eerst kreeg Frank een mogelijkheid, maar daarna was het wel raak na een goede actie van Erik van Egdom, 1-0.

Dit was ook de ruststand en Woudenberg kon goed tegenstand bieden. Richting het einde van de wedstrijd had Jonathan, na een korte vrije trap van Sander, het duel kunnen beslissen. Zijn inzet ging recht op de doelman af.

Een perfecte aanval zorgde voor de 2-0 eindstand. Vanaf links bracht Mark de bal bij de doorgelopen Jeroen. Zijn pass op Jonathan werd in eerste instantie nog gekeerd door de doelman. Vervolgens kon Frank de bal gemakkelijk intikken.

Zaterdag 5 september de volgende bekerconfrontatie. Dan gaan we op bezoek bij Roda’46 10.