Uitstekende start van de competitie D4

D-pupillen zaterdag, D4, 4e klasse 26

12 september 2015 9:00

Mark Wams

Klopt de titel van dit verslag wel met de uitslag van de wedstrijd? Jazeker!

Deze 1e competitiewedstrijd en de 2e wedstrijd op een groot veld ging al weer een heel stuk beter dan de 1e wedstrijd. De gasten uit Leersum waren weer wat groter dan onze mannen, maar dat kon je niet merken. Het eerste kwartier voetbalde Woudenberg prima: goede passes naar elkaar, en het leek er op dat we zeker niet minder waren. Door een raar doelpunt kwamen we ineens 0-1 achter en lieten we de koppies wat hangen, waardoor de rust met een 0-4 achterstand werd bereikt.
    De 2e helft was ook helemaal niet slecht, alleen de gasten uit Leersum hadden iets meer ervaring en kracht. Al met al gaan we de goede kant op en biedt deze wedstrijd zeker perspectief voor de komende weken.