Goede wedstrijd D4

D-pupillen zaterdag, D4, 4e klasse 26

19 september 2015 9:00

Bjorn de Jong

Vandaag stond de 2e wedstrijd voor de competitie op het programma tegen VV Veenendaal D1, en weer op het hoofdveld! Ook dit team bestond voor 90% uit 2e jaars D-pupillen, wat te zien was in de grootte van de tegenstanders.

Woudenberg kwam echter goed uit de startblokken en de 1e competiegoal was na 4 minuten een feit: 1-0 door Quinn! Alhoewel Woudenberg het eerste kwartier het betere van het spel had, kwamen de gasten uit Veenendaal nog voor de rust op een 1-2 voorsprong. De Woudenbergers deden het de tweede helft weer uitstekend. Er werd een hele goede wedstrijd neergezet met strijd tot de laatste minuut, waar we zeer tevreden over kunnen zijn. Goede combinaties leidden ook nog tot een paar kansen voor onze jongens. Het gaat elke week weer beter, zodat binnenkort waarschijnlijk de eerste punten gepakt kunnen gaan worden.