Grote uitslag

D-pupillen zaterdag, D2, 3e klasse 18

10 oktober 2015 9:00

Mark Wams

Omdat onze vaste verslaggever kort buiten Woudenberg was, geen gedetailleerd verslag van de wedstrijd tegen Amsvorde.

Na een weifelend begin van de wedstrijd rollen de goals toch aan de lopende band binnen. Ferrence, Joel, Meron, Philip, Rinze, Thomas en Yannick hebben allen het vizier op scherp en zijn met één of meer doelpunten direct verantwoordelijk voor een grote uitslag. (11-0) Zonder aangevers als Maxim, Roan en Ryan is het lastig scoren dus ook zij verdienen een dikke pluim. Dat daar bovenop de nul gehouden werd (niet voor de eerste keer) was ook weer de verdienste van Tom en zijn verdedigers Tim, Mika, Sam en Milan.

Groot compliment voor het collectief en met zelfvertrouwen naar de volgende wedstrijd in Amersfoort.