Woudenberg 8 - FC Driebergen 5

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

7 november 2015 12:30

Willem 1e helft, Luuk 2e helft

Na de teleurstellende 0-0 resultaat vorige week op bezoek bij De Merino’s 7, zou Woudenberg gebrand moeten zijn om de wedstrijd tegen FC Driebergen goed te eindigen. Dat bleek echter niet zo te zijn. De uitspelende ploeg nam de voorsprong, waarna Woudenberg de stand snel weer gelijk trok. Khalid kon op aangeven van Frank binnen werken.

De thuisploeg kwam nog met enkele pogingen om zelf op voorsprong te komen. FC Driebergen bleek effectiever met de kans om te gaan en werd de rust met een 1-2 achterstand ingegaan. De tweede helft zou beter moeten, maar deze confrontatie werd vlot na rust al beslist. FC Driebergen liep uit naar 1-4. Het tweede deel was het balbezit voor Woudenberg, kreeg het nog enkele mogelijkheden, maar gescoord werd er niet meer.

Daar de vereniging voor de tweede maal dit seizoen geen scheidsrechter kon regelen, wisten Willem (1e helft) en Luuk (2e helft) de fluit te hanteren en de wedstrijd in goede banen te leiden. Bedankt hiervoor!