Thuis tegen Jonathan

E-pupillen zaterdag, E3, 3e klasse 21

5 december 2015 9:00

Bart de Vries

De laatste wedstrijd van de competitie tegen Jonathan. Op deze mooie zaterdag ochtend heeft iedereen er best zin in. De tegenstander had helaas maar 6 spelers en vroeg aan ons of we 6 tegen 6 wilde spelen. Het leek mij redelijk om dat te doen. We hadden wel moeite met de opstelleng doordat we een speler miste op het veld. Toch begonnen we de eerste helft best goed en speelde voornamelijk op de helft van de tegenstander. Ook achterin werd alles redelijk goed geblokt. Alleen de passing was matig en daardoor konden we niet goed kansen creëren. Het was Jonathan die met een counter de 0-1 maakte. Toch bleven we rustig, maar de kansen kwamen niet echt. In de rust goed aangegeven dat we tegen die grote jongens best eens een duwtje uit mogen delen, en stevig de tegenstander op moeten vangen. Ook de tweede helft hebben we het meeste balbezit, maar weer de passing die niet goed genoeg is. Ook de keuzes die gemaakt worden zijn soms niet de juiste. Toch is het Siebe die met een prachtige lob vanaf de middellijn de 1-1 maakt. Hellaas laten we achterin direct een steek vallen en komen er drie spelers van Jonathan op Leto af, ze maakten het koel af 1-2.

We proberen wel terug te komen en kregen best een paar kansen,  maar de counters van Jonathan zijn effectief, en ze lopen uit naar 1-5. Helaas jongens!