E1 ongeslagen KAMPIOEN !!!!!

Hoogland E3

Anoniem (afstandschot)
    Anoniem (schot)
    ... (solo)
    Anoniem (corner)
    Anoniem (schot)
    Anoniem (corner)
    Floris Aarsen (intikker)

E-pupillen zaterdag, E1, 2e klasse 11

12 december 2015 10:00

Marcel de Groot

Vandaag een inhaalwedstrijd tegen Hoogland E3. Voor ons is dit de kampioenswedstrijd, uiteraard nog niet aan de spelers vertelt, na 9 competitiewedstrijden  gewonnen te hebben. Deze week getraint op combinaties wat bij ons vorige week minder ging, en dus extra onder de aandacht gebracht met uitleg. We begonnen 10 minuten later omdat voor ons de E6 kampioen werdt en het veld iets later vrij was. Onze doelstelling vandaag was om over te spelen en de combinaties te laten zien. Woudenberg begon slordig, vooral in de passing, en daardoor gingen er veel kansen verloren in het begin. We gingen beter spelen en na 11 minuten stonden we met 3 - 1 voor en net voor rust werdt het 4 - 1. In de rust besproken dat je beter aanspeelbaar moet wezen ( verder bij je tegenstander vandaan lopen ) en dat daardoor ook de passing beter wordt en de kansen zullen toenemen. Dit gebeurde in de tweede helft en Woudenberg ging in een sneltreinvaart over Hoogland E3 heen  en de kansen bleven maar aanhouden. Woudenberg eindigde met 11 - 1 winst en dus ongeslagen KAMPIOEN.
    In deze wedstrijd was goed te zien dat iedereen wat voor elkaar over heeft en elkaar wat gunt. Bij veel doelpunten speelde de spelers de bal zolang rond tot er iemand helemaal vrij stond diehet laatste tikje gaf. Ook af en toe, een afstandschot die dan net op de lat of paal belande, maar dat geeft niet.
    Deze spelers hebben  laten zien dat ze gegroeit zijn, individueel maar ook als team.
    Dit zal komend jaar moeten blijken in de 1e klasse.  Na de wedstrijd werd het feestje voortgezet in de kantine, met taart, frites en uiteraard een beker !!!
    Jongens PROFICIAT.