DOVO 16 - Woudenberg 8

Assist: Anoniem

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

27 februari 2016 13:45

Net als vorige week bij GVVV 9 was de helft van het team niet inzetbaar om het inhaalduel met koploper DOVO 16 tot een goed einde te brengen. Met twaalf man (met o.a. invallers Lars, Kevin en Hans) zouden we de strijd aan gaan om het de aanstaande kampioen moeilijk te gaan maken.

De scheids stak hier echter een stokje voor door in de 6e klasse er voor te zorgen dat Joris een ’schorsing’ uit moest zitten wegens een verlopen spelerspas. Khalid was later, dus begonnen wij en de tegenstander met tien man aan de aftrap. Vervolgens werd het weer elf tegen elf.

Ook in dit duel waren de eerste kansen voor Woudenberg. Het lukte niet om voor een verrassende tussenstand te zorgen na schoten van Kevin en Mark. Aan de andere kant was de lijstaanvoerder met enkele mogelijkheden wel trefzeker en werd de ruststand op 5-0 gezet.

De koploper dacht hierdoor mooi aan het doelsaldo te werken. Al vlot in de tweede helft viel de 8-0 en uiteindelijk de 10-0 te noteren. DOVO combineerde er op los en Woudenberg speelde verdedigend, maar kwam er ook enkele keren nog goed uit. Op het middenveld zette Jeroen goed door en verwerkte de bal in de voeten van de jarige Khalid. In eerste instantie op de paal, maar de rebound en de eretreffer was een feit. Teleurstellende gezichten bij de Veenendalers daar de nul niet werd gehouden tegen de elf Woudenbergers.

Als dank werd na afloop ook nog de douchekraan uitgedraaid, waardoor het in de kleedkamers nog wat onrustig werd. Bijna ging Paul met shampoo in het haar huiswaarts, totdat de douches alsnog aangezet werden. Een middag om snel te vergeten.