Woudenberg E1 oefent tegen Valleivogels E1

Anoniem (schot)

16 januari 2016 11:00

Petra van Eijkelenburg

Als voorbereiding op de komende seizoenhelft hebben we een oefenwedstrijd tegen Valleivogels E1 geregelt. Op deze koude zaterdagochtend spelen we om 11.00 uur.
    Stijn en Yannick waren afwezig en Jordie Richel uit de E2 was bereid om de E1 te helpen. Voor onze spelers was de doelstelling vandaag om er bovenop te zitten en te laten zien dat ze willen winnen, Hebben we tenslotte nodig in de competitie.
    Woudenberg begon voortvarend en binnen 5 minuten stonden we met 2 - 0 voor.
    In de tweede helft ging Woudenberg door met druk zetten en liepen uit naar 5 - 0.
    De scores vinden wij niet belangrijk maar de manier waarop er gevoetbalt wordt wel.
    Het was voor ons een nuttige wedstrijd waar toch het een en ander minder ging als het vorige seizoen en daar over gesproken en aanwiijzingen gegeven zodat die fouten hopelijk minder worden. Volgende week beginnen we met een thuiswedstrijd tegen DEV Doorn E1 voor de competitie. Gelukkig hebben we nog een week om de laatste puntjes op de  " i " te zetten.