E1 geveld door griep.

E-pupillen zaterdag, E1, 1e klasse 02

6 februari 2016 10:00

Rick Kuiter

Vandaag een lastige tegenstander, Candia E1, een team dat al langer in de 1e klasse speelt. Deze week hebben we maandag apart  getraind met de aanvallers en verdedigers, met Daan Baaning die de aanvallers apart nam en Dirk de Greef die de verdedigers begeleide en instructies gaf. Een hele mooie en leerzame training.
    de E1 werd geveld door griep en met de woensdag training hadden we nog maar 4 spelers over. In de aanloop naar vandaag waren er nog steeds 2 ziek en een enkele die het weer gingen proberen. We hebben 2 invallers geregeld die mee konden doen, Lars en Ricardo. We hadden als doelstelling vandaag om met maximale inzet de wedstrijd te gaan spelen en de stand is NIET belangrijk. Onze E1 speelde een mooie wedstrijd, waarin we ongelukkig waren met de passing en aannames, steeds ballen die net niet aankomen enz.... Wel bleven de spelers alles geven en proberen om 1 keer te scoren. Candia is een goede ploeg die fysiek sterk is en over goede spelers bezit. Uiteindelijk verliest de  E1  met 2 - 0. Een terrechte uitslag. wel is mooi om te zien dat de verdedigers wat gedaan hebben met  de training van deze week. Het stond al veel beter als vorige week. Volgende week weer een kans en dan gaan we weer proberen om er het maximale uit te halen.