Potje Engels voetbal eindigt in puntendeling!

VVA 71 D2

...
    Anoniem (solo)
    Assist: Anoniem

D-pupillen zaterdag, D4, 4e klasse 56

6 februari 2016 9:00

Mark Wams

Vandaag stond de wedstrijd tegen VVA'71 op het programma voor de mannen van de D4. Uitwedstrijd voor de winterstop gewonnen met 3-4, dus dat er mogelijkheden waren was wel duidelijk.
    Maar de start was er niet één om trots op te zijn: of het nu kwam door het vroege tijdstip, maar de jongens hadden een kwartier nodig om op gang te komen. De schade was op dat moment beperkt gebleven tot 0-1 na een onhoudbaar schot van afstand, die onderkant paal in het doel verdween van onze invaller-keeper Thijmen.
    Hierna werd de wedstrijd steeds beter, de mannen waren weer bij de les en het spel golfde heen en weer. Net voor rust wist Niels de 1-1 te scoren.
    Ook de 2e helft waren de teams tegen elkaar opgewassen, kreeg Woudenberg echter de betere kansen wat helaas niet resulteerde in een overwinning. Kyan moest helaas met een blessure het veld af. Hopelijk over 2 weken er weer bij!