GVVV 9 - Woudenberg 8

Woudenberg 8

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

20 februari 2016 15:00

Het is vakantietijd en o.a. daardoor waren er veel afmeldingen. Met invalkrachten Keith, Kevin, Bas en Lex gingen we de strijd aan tegen het lastige GVVV 9, dat de afgelopen twee seizoenen kampioen werd. Daarnaast was doelman Erik v.d. L. niet aanwezig en was Wesley de man die de handschoenen hanteerde.

Tijdens de beginfase gebeurde er van alles. De eerste mogelijkheid was voor Woudenberg. Frank zag zijn schot gestopt worden door de goalie. Binnen enkele minuten wist de thuisploeg vlak achter elkaar te scoren, 2-0. Ronald ging voor de aansluitingstreffer om met een kopbal te scoren. Echter raakte de verdediger zijn tegenstander en met een hoofdwond zat de wedstrijd er voor hem op om de weg naar de huisarts te maken.

Ook Frank werd op de schenen getrapt en was het voor Woudenberg een minder prettig vervolg van de wedstrijd. Na de 3-0 ging Paul door het lint en was het akkefietje vlak voor rust met Mark een feit. De ruststand werd uiteindelijk 4-0.

In het tweede bedrijf probeerde de uitspelende ploeg het nog wel en waren er voldoende kansen, maar geen doelpunten om het de tegenstander nog lastig te maken. De thuisclub kreeg nauwelijks mogelijkheden en waren het twee intikkers wat voor een 6-0 eindstand zorgde.