Op een koude zaterdag morgen naar CJVV

CJVV E2

Anoniem (afstandschot)
    ... (e.d.)
    Assist: Finn Aarsen
    Anoniem (schot)

E-pupillen zaterdag, E3, 3e klasse 12

5 maart 2016 9:30

Deze morgen moest de E3 bij CJVV voetballen. Door iedereen werd nauwlettend de berichtgeving over eventuele afgelastingen in de gaten gehouden. Waar er bij diversen verenigingen wedstrijden er uit gegooid werden ging het voor ons gewoon door. Het was heerlijk om te voetballen ook al moesten we wel opletten dat de ballen wat sneller doorschieten op het gladde kunstgras. We hebben voor de wedstrijd afgesproken om rustig aan de bal te zijn en met zelfvertrouwen te spelen. De eerste helft hadden we duidelijk moeite met het gladde veld, waardoor we veel balverlies hadden en niet goed grip op de wedstrijd kregen. Door het harde werken waren we af en toe onze plaatsen kwijt en liep de organisatie niet goed. Dit was vooral aan het af en toe lege middenveld te zien. Toch wisten we een paar kansen af te dwingen, Finn schoot twee keer goed in maar de keeper haalde de bal er goed uit. Quinten schoot na een goede aanval over. In de rust besproken wat er beter kon en een omzetting in de opstelling gedaan, en dit resulteerde in een betere organisatie. We opende dan ook de score door een mooie lob van Alessio . We voetbalde een stuk beter en liepen vrij gemakkelijk uit naar de 0-2 door een schot van Finn. Door dat we meer op de helft van de tegenstander speelde werd de druk op de goal van CJVV groter. Een eigen doelpunt na een afgeslagen bal van Finn zorgde voor de 0-3, daarna nog een schot van Finn voor de 0-4. Hierna begon een kleine periode van rommelig voetbal wij misten een paar goede kansen en lette achterin niet goed op. Daardoor konden zij door foutjes van ons op 2-4 komen en leek het spannend te worden. Echter bleven wij rustig en speelde heel goed de laatste minuten uit. Wisselvallige wedstrijd, maar wel prima overwinning jongens!!