Woudenberg 8 - SVL 4

Mike Toller (schot)

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

14 mei 2016 12:30

De laatste wedstrijd van het seizoen was op eigen veld tegen SVL 4. De uitwedstrijd wisten we met 1-4 te winnen, maar daarna werd het team steeds sterker en was het met DOVO 16 in de strijd om de titel. Echter is de ploeg uit Langbroek op de tweede plaats geëindigd.

De uitspelende ploeg begon goed aan de wedstrijd, ondanks kleine kansen voor de thuisploeg, en kwam op een 0-2 voorsprong. De aansluitingstreffer kwam op naam van Joris. Na een goede actie van Alex werd Joris in staat gesteld om de bal binnen te schieten, 1-2. We gingen echter met 1-4 de rust in.

Een slechte eerste helft werd in het tweede bedrijf deels recht gezet. De marge van drie goals werd verkleind naar twee. Frank legde de bal terug op Jeroen, die de 2-4 maakte. De 3-4 leek in de maak, maar het lukte SVL 4 om de 2-5 binnen te koppen. Vlak voor het eindsignaal een uitstekende goal van invaller Mike Toller. Via de binnenkant van de paal ging de bal over de doellijn, 3-5 eindstand.