W.berg E3 bij Hooglanderveen E4 op bezoek.

Hooglanderveen E4

Anoniem (solo)
    Anoniem (schot)
    Assist: Anoniem
    Assist: Finn Aarsen
    Anoniem (afstandschot)
    Assist: Anoniem
    Anoniem (schot)

E-pupillen zaterdag, E3, 3e klasse 12

12 maart 2016 9:30

Deze morgen begon net als vorige week lekker koud het verschil was echter dat het om 09:30 heerlijk voetbal weer was, met een lekker zonnetje er bij. Weer met elkaar afgesproken dat we rustig aan de bal moeten zijn, en zelfvertrouwen hebben in de acties de je wilt maken. Ook het belang van het middenveld doorgenomen met de mid-mid als belangrijke positie. Tevens was er uit de vorige wedstrijd gebleken dat de corners van hun gevaarlijk waren, dus ook dit doorgenomen. We begonnen zeer goed aan de wedstrijd na een corner van de tegenstander, die we goed verdedigde, was het een snelle omschakeling waarbij onze spits Ynte de bal kreeg en solo op de goal af ging, en de 0-1 was een feit! We gingen goed door en ook de 0-2 door een schot van Thijmen zat er goed in. Een na een periode waarbij beide ploegen aan elkaar gewaagd waren was het toch Woudenberg die scoorde door een mooie pass van Thijmen en een goede afwerking van Finn. Met 0-3 gingen we de rust in, en waren we vol vertrouwen voor de tweede helft. De tegenstander echter dacht hier anders over en met een nieuwe (grote) invaller van een ander team gingen ze er vol tegen aan en stelde ze onze keeper met tactische hoge ballen op de proef. Daar hadden we moeite mee en zo was het in zeer korte tijd 2-3. Na een mooie vrije trap was het Thijmen die de 2-4 inschoot en leek het toch goed te komen. Maar weer was het de vechtlust van Hooglanderveen die er voor zorgde dat zij terug kwamen naar 4-4. We hadden het moeilijk op dat moment, en Leto redde diversen keren fraai op de pogingen van afstand! Toch was het Woudenberg die zich herpakte in de slotfase, Het was Finn die op aangeven van Quinten verwoestend in de kruising schoot, en enkel minuten er na met een solo ook de 4-6 maakte, oef… dat was spannend! Met prima voetbal waren we net op tijd weer bij de les om de wedstrijd te beslissen. Heel goed gedaan allemaal.