Woudenberg E3 naar Sportpark Dorrestein.

Quick 1890 AFC E4

Alessio Galati (intikker)
    Assist: Finn Aarsen
    Anoniem (scrimmage)
    Anoniem (schot)
    Tiemen Lub (schot)
    Quinten Peek (schot)
    Assist: Finn Aarsen

E-pupillen zaterdag, E3, 3e klasse 12

9 april 2016 9:30

Op deze mooie zaterdag morgen stond de competitie wedstrijd tegen Quick uit Amersfoort op het programma. Deze ploeg staat laatste, dat betekend dat we op moeten letten op onderschatting. De afspraak was om net als bij de vorige wedstrijd het spel breed te houden en proberen zo veel mogelijk in balbezit te blijven, om van daar rustig onze kansen te creëren.  De eerste 10 minuten waren een beetje rommelig maar wel in ons voordeel. Uiteindelijk was het Thijmen met een mooi schot die de 0-1 op het bord zette. Al snel was het onze lepe spits Ynte die op aangeven van Finn de 0-2 noteerde. Net voor de rust was het Alessio die met een droog schot in de korte hoek de keeper verraste0-3! Omdat we een verdediger miste en toch een beetje gelijkmatig te wisselen, begonnen we de tweede helft met een beetje aangepaste opstelling. Dit resulteerde hellaas in een matig fase van ons. We kregen knullig twee doelpunten tegen en moest Leto nog een keer fantastisch optreden. De tegenstander begon er in te geloven, en daar moesten we wat tegen in brengen. Nadat we snel de boel weer in de normale opstelling terug zette, ging het weer lopen, al snel was het weer Ynte door een goede aanval van achteruit 2-4. Dit was het moment dat we de zaken weer onder controle hadden. Ook de verdediging klopte weer met Daniello en Tiemen. Nu kwamen dan ook de aanvallen goed opgezet van achteruit, waaruit Ynte de ruimte vrijmaakte voor Finn om de 2-5 hard in te schieten. Daarna kon Tiemen vrij opkomen door het midden en prachtig inschieten. Als laatste was het Quinten die mooi voor de eindstand zorgde 2-7. Jammer van de matige 10 minuten na de rust maar verder gewoon een prima overwinning tegen een leuke tegenstander.