GVVV JO17-1 - Woudenberg JO17-1

Onder 17, JO17-1, Groep 1 08

27 augustus 2016 11:45

Woudenberg geeft niet thuis

De eerste plaats in de bekerpoule kan DOVO niet meer ontgaan. De wedstrijd tegen hoofdklasser GVVV is daarom een veredelde oefenwedstrijd, maar normaal gesproken wel een waar je warm van wordt. Over een week begint de competitie maar we weten onze eigen kracht nog niet goed in te schatten. Na een goede wedstrijd kunnen we zomaar door de ondergrens gaan. Qua kracht is GVVV iets minder dan DOVO, maar voetballen kunnen ze des te beter. En waar we woensdag de ingrediënten vonden om het een beter team erg lastig te maken, lopen we vandaag vanaf minuut één achter de feiten aan. We kunnen wel excuses zoeken in bijvoorbeeld de warmte maar dat gold natuurlijk ook voor de thuisploeg. Met 5-0 komen we er nog genadig vanaf en zo blijft er nog veel onzeker voor het competitie begin van volgende week met direct een aantal sterke tegenstanders. Laten we het maar van de positieve kant bekijken, we zijn nu met de neus op de feiten gedrukt door niet met dezelfde instelling te spelen als de tegenstander. Ook bij GVVV lukte echt niet alles, maar zij gaven wel een perfecte demonstratie weg hoe je een wedstrijd hoort te beleven. Het niveau van GVVV zullen we niet halen, maar een instelling waarbij je alles wat je in je hebt geeft mogen we wel verlangen. En als die instelling goed is kunnen wij van iedere ploeg in onze competitie winnen. De ploeg staat op scherp.