TOV JO17-1 - Woudenberg JO17-1

Onder 17 zaterdag, JO17-1, 1e klasse 03

8 oktober 2016 14:30

Ook TOV aan zegekar gebonden

Woudenberg wil meedoen om de bovenste plaatsen en daarom moet er gewonnen worden van TOV. De ploeg uit Baarn staat weliswaar laag maar blijkt een prima ploeg te hebben. Ondanks een paar hele goede spelers aan Baarnse zijde is het toch Woudenberg dat met een goede teamprestatie laat zien wat er nodig is om wedstrijden te winnen. We zijn gewoon net wat scherper op de momenten dat er wat te halen valt, waarbij vooral Roefat er vandaag positief uitspringt met een enorme drive. We lijken de wedstrijd al in de 1e helft te beslissen, maar laten TOV terugkomen doordat we soms te weinig communiceren bij het overnemen van spelers. Voor rust valt ook de 1-3 alweer door een mooie combinatie, zodat we de wedstrijd rustig uit kunnen spelen? Zoals gezegd, TOV heeft een behoorlijke ploeg en het slaagt er in Woudenberg in de loop van de 2e helft  terug te dringen op eigen helft. Maar de paar kansen die ze krijgen kunnen ze toch niet verzilveren, waarmee het manco van TOV is aangegeven. Zelf zijn we met een paar counters ook dichtbij de definitieve knock-out, maar ook wij stranden in de eindfase, zodat de ruststand tevens de eindstand is. Het vertrouwen van de ploeg neemt nog steeds toe en we klimmen op de ranglijst. Volgende week komt koploper Waterwijk naar Sportpark De Grift, dan zal echt blijken welke kant het opgaat dit seizoen. Komt allen zaterdag.