IVV JO17-1 - Woudenberg JO17-1

11 maart 2017 14:00

Ozkarakoyunlu, B.

Domper tegen IVV

Het is een hele rit naar Landsmeer op deze voorjaarsachtige middag. Op een typisch oubollig Amsterdams sportpark moeten we de punten mee proberen te nemen naar Woudenberg. Dat lijkt te doen tegen deze laagvlieger, maar ook  hier stromen de puntjes langzaam binnen na een stroeve seizoensstart. We moeten het ook nog eens doen zonder onze aanvallende impulsen Jesse en Roefat, dus vol aan de bak dan maar en opperste concentratie achterin zodat we de tegenstander niet in het zadel helpen. Het balletje wil maar niet lekker rollen op deze afgetrapte vloerbedekking en het wordt naarmate de tijd vordert steeds meer een vechtwedstrijd. Woudenberg is iets beter en IVV probeert er snel uit te komen via de counter. Beide ploegen krijgen een aantal halve kansjes maar de overtuiging ontbreekt zodat de brilstand lang op het bord blijft staan. Een intense, spannende wedstrijd is het inmiddels wel maar goed gaat het niet meer worden vandaag. Geen van beide ploegen heeft het geluk aan haar zijde en krijgen daarom waar ze recht op hebben, één schamel punt. Lekker trainen van de week en proberen het juiste gevoel weer te pakken te krijgen want in voetbal is de belangrijkste wedstrijd altijd de volgende.