Woudenberg JO17-1 - TOV JO17-1

18 maart 2017 12:00

Brink, S. van de

Woudenberg onherkenbaar

Na de domper van vorige week hebben we vandaag de kans onszelf weer in het zadel te helpen tegen het op de laatste plaats staande TOV. Uit wonnen we met 1-3 dus dat biedt perspectief. TOV komt vandaag echter goed voor de dag. Met veel fysiek en een rasvoetballer die rust in de ploeg brengt gaan ze voor hun laatste kans. Normaal gesproken moeten we ondanks deze tegenstand in staat zijn de wedstrijd naar ons toe te trekken want in vorm schat ik ons hoger in. Maar de hele lange winterstop heeft de vorm bij ons geen goed gedaan. Het lukt simpelweg niet om gevaarlijk te worden en het lijkt er ook op of TOV een betere wedstrijdinstelling aan de dag legt. Rust 0-0. Met een paar omzettingen moeten we echt  voor de winst gaan in de tweede helft. Maar helaas breken een aantal slordigheden en inschattingsfouten ons zelfs lelijk op en kan TOV profiteren door op 0-2 te komen door twee lobs. En zo wint de nummer laatst terecht deze wedstrijd tegen een onherkenbaar Woudenberg. Volgende week willen de toeschouwers graag een tot de tanden gewapend Woudenberg zien, want dat is de enige manier om weer in normale doen te komen als het voetballend niet loopt.