Woudenberg JO17-1 - Laren 99 JO17-1

1 april 2017 12:00

Theunisse, A.J.

Magere winst

Woudenberg probeert in de laatste 4 wedstrijden  het seizoen een passend slot te geven en alsnog bij de eerste vier ploegen te eindigen. Eerste hobbel is Laren, een ploeg een paar plaatsen onder ons. Na vorige week leek het alsof de spirit weer helemaal terug was, maar vandaag kreeg dat geen passend vervolg. We speelden vooral te slordig en met te weinig gogme om het Laren echt moeilijk te maken. En zo ontwikkelt er zich een wedstrijd waarin beide ploegen goed tegen elkaar opgewassen zijn, met als enige verschil dat Laren vandaag voorin weinig klaarspeelt en Woudenberg wel haar momentjes heeft waarop het gevaarlijk wordt. Door een ongelukkig moment van de Laren goalie kan Roefat optimaal profiteren en Woudenberg net na rust aan de leiding brengen. Een positief punt na de winterstop is wel dat we veel minder tegendoelpunten krijgen, wat het minder gescoorde aantal doelpunten weer grotendeels compenseert. Als we nog wat willen dit jaar moeten we zaterdag eerst aankomend kampioen Waterwijk aftroeven. Het kan alle kanten op met dit team, dus komt dat zien.