Woudenberg JO17-1 - Quick 1890 AFC JO17-1

Onder 17 zaterdag, JO17-1, 1e klasse 03

3 mei 2017 19:30

Mathu, J.A.

Dubbeltje valt verkeerde kant op

Nog twee wedstrijden en de competitie zit er op voor de jongens. We worden vijfde, ongeacht het resultaat van de laatste twee wedstrijden. We lagen lange tijd goed in de race voor een plek in de nacompetitie, maar door een dip tegen de twee onderste ploegen en een kampioensvorm van bij SO Soest na de winterstop, vissen we toch achter het net. We willen er nog wel wat van maken vandaag en wedstrijden tegen Quick doen er altijd wel toe. Quick plaatst zich wel voor de nacompetitie en wil de juiste vorm behouden en Woudenberg wil, net als de uitwedstrijd tegen Quick, een goede prestatie neerzetten. De wedstrijd heeft niet het intense van de clash in Amersfoort maar de ploegen vermaken de toeschouwers wel degelijk. We komen met 0-2 achter, buigen het knap om naar een 3-2 voorsprong, maar verliezen uiteindelijk met 3-5. Een wedstrijd met meerdere gezichten dus, zoals we die wel vaker spelen, maar een einduitslag liegt natuurlijk zelden. Ja, we hadden vandaag weer eens van Quick kunnen winnen, zeker na zo’n goede come-back waren ze er rijp voor een nederlaag, maar we gaan uiteindelijk ten onder door eigen gemaakte fouten. We wensen Quick succes in de nacompetitie en gaan zaterdag tegen Eemnes nog een goede pot spelen om het goed af te sluiten.