Woudenberg wint van DOVO door goede eerste helft

DOVO JO19-2

3 september 2016 11:30

Noordenburg, G. van

De JO19-1 van Woudenberg (voorheen A1) speelde 3 september uit bij DOVO JO1-2 (A2). Woudenberg startte met goed voetbal. Er werd goed gelopen en de aanvallen verliepen vloeiend. Het afronden bleek minder eenvoudig. Toch was het Emmanuel die vanaf rechts doorbrak en kon afgeven op Marcel die eenvoudig binnentikte. Helaas, dit doelpunt werd afgekeurd wegens buitenspel.
    In de 10e minuut kreeg Marcel een herkansing, hij schoot fraai in (0-1).
    Ondanks de enorme warmte bleef Woudenberg goed combineren. Dit leidde tot de 0-2 door Mark in de 18e minuut. Hij schoot vanaf rand 16 binnen.

Er bleven kansen komen, maar er werd niet meer gescoord. De tweede helft kreeg DOVO meer vat op het spel en Woudenberg kreeg het steeds lastiger. Ook de warmte werkte niet echt mee. Er werd wel goed verdedigd, zodat Laurens de nul kon houden vandaag. Een goede seizoenstart dus. Op naar volgende week, thuis tegen VVZ'49.