Woudenberg herstelt zich tegen Quick

Mark Radstaake (intikker)

5 november 2016 14:30

Landsveld, M van

Na de verloren wedstrijd tegen Candia miste woudenberg de aansluiting bij de top. Tegen Quick moest er dus één en ander recht gezet worden.

Woudenberg begon de wedstrijd goed en zette veel druk aan het begin van de wedstrijd. Na een aantal grote kansen voor Woudenberg viel na een half

uur spelen uiteindelijk de goal door Mark Radstaake. Quick probeerde zich daarna te herpakken. Maar 3 minuten na de eerste goal was het al 2-0 door een goal van Matthijs Boonzaaijer.

Woudenberg domineerde de eerste helft en Quick kreeg geen kans meer na de goals van Woudenberg.  10 minuten na de 2-0 kreeg Mark de bal weer voor zijn voeten en schoot de bal prachtig in de hoek, 3-0 was de ruststand.

Na rust ging het allemaal wat minder snel, het tempo was erg gedaald en Quick

kon wat meer gaan voetballen. Quick kwam wat meer in de wedstrijd en kreeg een aantal grote kansen. Maar Laurens Donker wist zijn doel schoon te houden. Uiteindelijk in een counter van Woudenberg kreeg Mark de bal aangespeeld van Emmanuel Makonga en tikte de bal langs de keeper, 4-0. Na een goede eerste helft en een wat moeizamere tweede helft is Woudenberg O19-1

weer helemaal terug in de race.