Woudenberg trapt in carna-val

Onder 19 zaterdag, JO19-1, 1e klasse 04

4 maart 2017 15:15

Hemminga, F.

Na de winst op Amsvorde en DOVO hadden de geelzwarten de weg omhoog weer ingeslagen. Eerder na de winterstop werd nog onnodig verlies geleden tegen VVZ'49 uit Soest.

Afgelopen week werd in Hoogland het carnaval gevierd, dus de stemming zat er wel in. Echter, de thuisploeg had het vizier op scherp en de juiste beleving bij het voetbal. De Woudenbergers werden op scherpte afgetroefd. Hoewel de opstelling moest worden omgegooid door vakanties, blessures achterin,  en het debuut van Thijs Holtsingel bij het eerste (!), was dat geen excuus voor het matige optreden.  Al binnen een half uur moest de bal tweemaal uit het net gevist worden.

Hierdoor zag de JO19-1 de nummer twee in de stand Valleivogels (gelijk tegen SO Soest) nagenoeg onbereikbaar uit het zicht verdwijnen. Ook in de strijd om de periode eindigt Hoogland boven Woudenberg.