Woudenberg JO15-2 - Roda 46 C2

Woudenberg C2, Groep 3 35

28 augustus 2010 10:00

E. Kramer

Na 4 trainingsessies moesten wij vandaag thuis op het hoofdveld aantreden tegen Roda C.2. Geen eenvoudige klus! Onze "nieuwe" trainer/coach had zich verdiept in een zo goed mogelijke opstelling.
    Wij hebben de wedstrijd verloren, maar het waren geen bijzondere doelpunte n die Roda scoorde. Alle goals kwamen tot stand door misverstanden in onze -nog niet op elkaar ingespeelde- laatste linie.
    Deze uitslag is een echte uitdaging om door trainingen dit soort uitslagen niet meer te laten gebeuren!