Woudenberg JO11-1 wintvan Eemnes JO11-1

... (intikker)

24 september 2016 10:00

Lynn van Holland

Na 2 weken de aandacht op de trainingen te hebben gehad, vorige week geen wedstrijd gehad, was er nu weer een wedstrijd tegen een onbekende, maar wel een team om rekening mee te houden, Eemnes JO11 -1. In deze 2 weken de aandacht gevestigt op oa. dribbelen/drijven en aannemen/ verwerken. Dit zijn 2 thema's wat de basis is en vandaaruit weer leuke dingen kunnen komen. Onze doelstelling was vandaag om niet op te geven en de verwerking van de bal zo goed mogelijk te doen. De wedstrijd begint en gelijk kon je zien dat de tegenstander beter is, dan dat we tot nu toe gewend waren. Dat was even wennen, maar dat pakte de geel-zwarten goed op. In de 3e min. krijgt Woudenberg een corner die goed genomen wordt door Alessio en de bal op het hoofd legt van Ruben die mooi binnenkopt, 1 - 0. We blijven goed overspelen en zijn steeds gevaarlijk. In de 11e min. een mooie uitgespeelde aanval die Ruben goed voorgeeft op Thijmen  en de 2 - 0  intikt. Toch worden wij wat slordiger maar Eemnes profiteerd nog niet. In de 18e min. een mooie aanval die door Alessio netjes teruggelegt wordt op de 16 meter en Finn die de bal mooi inschiet, de 3 - 0.  In de 24e min. is het  Tiemen met een schot die Thijmen netjes binnentikt en zo de 4 - 0 op het scorebord zet.
    In de rust besproken wat er beter kan, om zo de spelers nog scherper te krijgen.
    We beginnen erg slordig in de tweede helft en Eemnes profiteerd gelijk en het is
    4 - 1.  Eemnes blijft goed aandringen en wij zakken in, maar gelukkig blijft de 4 - 2 uit ! Wij zijn op dit moment in de wedstrijd even de kluts kwijt en om het vertrouwen terug te krijgen zetten we 2 spelers om en dat werkt. We pakken het weer goed op en onze kansen nemen weer toe. In de 39e min. is er een prachtige 1-2 tje tussen Thijmen en Finn die de 5 - 1 oplevert. Dit geeft weer vertrouwen en in de 42e min. weer via goed overspel, tikt Thijmen de 6 - 1 binnen. Toch is de stand vertekent want  Eemnes blijft goede kansen creeren maar pas in de 46e min. wordt het 6 - 2.
    Dit was ook de eindstand.
    Woudenberg speelde de eerste 10 - 15 minuten erg goed, maar zakte daarna langzaam weg. Wel prima herpakt in de tweede helft, maar voetballend zeker niet eruit gehaald wat er in zit. Enkele spelers die hun niveau niet halen, dingen doen wat ze anders nooit doen. Maar ook deze dingen horen bij pupillenvoetbal.
    Volgende week opnieuw een kans en dan thuis tegen GVVV. Ook een mooie wedstrijd denk ik.