Woudenberg JO17-1 - ASC Nieuwland B1

Woudenberg B1, 1e klasse E

4 september 2010 12:00

Langeraar, J.

Zaterdag 4 september was de eerste competitie wedstrijd van Woudenberg B1 tegen ASC Nieuwland B1. Voor de wedstrijd eerst even het dorp in om bij onze sponsor Kastelein leef & tuincomfort een foto te maken in onze nieuwe outfit.
    Kastelein leef & tuincomfort sponsor B1
    De B1 is verwend met nieuwe trainingspakken, shirts, broekjes en kousen waardoor ze er weer zeer netjes bijlopen.
    Kastelein leef & tuincomfort sponsor B1
    De wedstrijd verliep wat moeizaam. We zullen het er maar op houden dat de druk erg hoog lag vanuit de nieuwe sponsor om direct de punten te pakken en dan ook daarbij nog de spanning van de eerste competitie wedstrijd. Al met al hebben we een verdiende overwinning uit het vuur gesleept waar we heel tevreden mee kunnen zijn, een goed begin............
    Dat er goed voetbal in deze ploeg zit konden we toch wel zien want er zaten zo af en toe toch wel leuke combinaties tussen. Uit een vrije trap van Mark de Graaf in de eerste helft en uit een corner van Ibrahim Tsjekutsjov in de tweede helft wist Youri Bras de bal netjes af te ronden zodat aan het einde van de wedstirjd een welverdiende 2-0 overwinning was te vieren. Hiermee kan met vertrouwen naar de volgende wedstrijd worden geleefd.