VRC E3 - Woudenberg JO11-2

Woudenberg E2, Groep 2 116

31 augustus 2010 18:30

Winst E2 in bekerwedstrijd

De tweede bekerwedstrijd leverde voor de E2 een verdiende overwinning op. In Veenendaal was het krachtsverschil tussen de plaatselijke VRC en onze geel-zwarten duidelijk. Na een 0-4 ruststand freewheelde Woudenberg E2 naar een ruime 2-5 zege.

Jordy Kok; complimenten van de tegenstander

De avondwedstrijd wordt gespeeld op heerlijk kunstgras. Het hoofdveld van VRC is het decor voor een lekker potje voetbal. In de eerste helft neemt Woudenberg al snel het initiatief. Luuk de Kruif opent de score. Loek en Bram verruimen de marge. De vierde is een klutsgoal. Een indraaiende corner van Charley wordt slecht verwerkt door een VRC verdediger, die de bal tot zijn schrik achter zijn eigen doelman ziet belanden. Na rust wordt het allemaal wat rommeliger. Woudenberg denkt er wat makkelijk over en laat de touwtjes vieren. VRC kruipt uit zijn schulp en weet zowaar het net twee maal te vinden. Af en toe laat het Woudenbergse middenveld met Niels, Stefan en Luuk leuke driehoekjes zien. Bram verzorgt het slotakkoord en schiet de 2-5 eindstand op het bord. Jordy neemt na afloop de complimenten van de tegenstander in ontvangst; in de afsluitende penaltyreeks maakt hij met een paar fraaie staaltjes keeperswerk enkele goed ingeschoten strafschoppen onschadelijk. Zaterdag wacht DEV E1. Thuis op Sportpark de Grift.