Hooglanderveen C3 - Woudenberg JO15-2

Woudenberg C2, 2e klasse 16

11 september 2010 12:00

Scheids van Hooglanderveen

De 1e competitiewedstrijd! In de 1e helft hadden we de wind tegen.Wij kwamen toch vrij snel op 0-1 voorsprong door Niels de Weijer. Er werden nog vele kansen gemist.
    De gelijkmaker was een inschattingsfoutje van onze keeper. 1 - 1
    Tweede en derde goal van Hoogl.veen kwam door een afstandschot en een scherpe voorzet van rechts, die bij de 2e paal nog indraaide.
    In de rust even besproken hoe deze achterstand om te buigen naar een beter resultaat.
    Vrijwel meteen na het fluitsignaal scoorde Johnno van zeker 20 meter van rechts de 3 - 2. Kort daarna kon Nathan door onverzettelijk doorgaan de stand weer gelijk trekken.
    Het spel ging op en neer. Ook nu werden door ons te veel kansen niet benut. En dan voel je de bui al hangen. Vlak voor tijd werd bij Hoogl.veen een speler in gebracht, die in de 1e helt onzichtbaar was (geweest), maar ons nu de nederlaag bezorgde door voor het einde van de wedstrijd nog 2 x te scoren.
    Een spannende wedstrijd. Geen punten, maar we een hoop geleerd.