Woudenberg JO15-2 - Valleivogels C2

Woudenberg C2, Groep 3 35

4 september 2010 10:00

Eddy Kramer

De C.2 was gebrand op een goeie uitslag tegen de Valleivogels. Na een smadelijke nederlaag de 1e wedstrijd tegen Roda (0-8 verlies) en een winst van 8-0 op Achterveld C.2. Vanaf het fluitsignaal was het een spannende wedstrijd, waarbij er vele doelkansen waren, die gemist werden. Gelukkig kom ruim voor de rust de 1 - 0 stand op ons scorebord worden gezet. In de rust de gebruikelijke min en pluspunten besproken. Het bleef ook in die 2e helft ongelofelijk spannend en werden de zenuwen zowel in het veld als langs de kant danig op de proef gesteld. 5 minuten voor het einde van de wedstrijd scoorde Niels de Weijer in deze wedstrijd zijn 2e doelpunt en werd er gevochten om met deze stand het laatste fluitsignaal te halen. Klasse gevoetbald jongens.