Woudenberg JO8-1 werkt aan doelsaldo!

Jonathan JO8-4

Onder 8 zaterdag, JO8-1, 1e klasse 26

18 februari 2017 8:30

Terwijl de meeste mensen nog slapen staan de jongens JO8-1 al te popelen om te gaan voetballen. De stemming zit er zoals gebruikelijk weer goed in. En als de moeder van Quintijm dan ook nog "toverfriet" heeft meegenomen zijn ze er helemaal klaar voor.

Om 8:30 start de wedstrijd tegen Jonathan JO8-4 in Zeist. En om 8:33 opent Hugo de score voor Woudenberg. 2 minuten later is het weer Hugo die scoort.  Daarna is één trainer vooral bezig met zijn telefoon. Waarom? Hij probeert de scores bij te houden en dat is hard werken ;). Want Bo maakt kort achter elkaar 2 doelpunten!  Vervolgens een prachtig hard schot van Fabe en nog een doelpunt van Hugo. Het staat dan al 0-6 voor Woudenberg. Vervolgens wordt het even wat rustiger. De keeper van Jonathan heeft een paar mooie reddingen en Woudenberg speelt te kort op elkaar.  Voor rust weet Bo echter nog een keer te scoren, waardoor we met 0-7 de rust in gaan. Het gaat goed, maar als we nog meer overspelen en de ruimtes benutten kan het nog beter, aldus hoofdtrainer Mark van Lambalgen.

De tweede helft begint met een doelpunt van Quintijm. Met een mooie actie vanaf de middellijn komt hij bij het goal en gaat de bal door de benen van de keeper. Daarna een mooie solo vanaf de zijkant door Sven waaruit hij vervolgens zelf weet te scoren. Door goed spel op het middenveld van Kaj en Ties komen er volop kansen. Bo scoort 0-10, Quintijm 0-11 en Vervolgens een pure hattrick van Bo; hij maakt 12,13 en 14-0 in het voordeel van Woudenberg. Kaj scoort vervolgens 2 keer achter elkaar en (onze) Jonathan sluit de score met 0-17!

Vervolgens nog penalty's nemen en dan dollen in de kleedkamer. Het standaard ritueel van koud water gooien was weer lachen!

Kortom; een gezellige ochtend waarin flink is gewerkt aan ons doelsaldo! Klasse gedaan JO8-1! Maandag weer lekker trainen met stadionspel en woensdag wellicht weer het ratten en raven spel!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Onderstaand verslag is geschreven door Bo Veroef (onze spits van JO8-1 uit groep 4)

Zaterdag

Zaterdag moesten we tegen vv Jonathan. we hadden  met 17-0 gewonnen Hugo scoorden de eerste twee  doelpunten.  Daarna scoorde Bo ook twee doelpunten. Fabe maakte daarna een heel mooi doelpunt Hugo maakte weer een doelpunt. Het stond 6-0 Bo maakte de 7-0 toen was het rust.de tweede helft scoorde Quintijm met een mooie actie van de middenlijn door de keepers poortje heen. Sven met een mooie actie daar kwam een doelpunt uit.  Door goed spel op het middenveld van Ties en Kaj. Daarna hadden we veel kansen Bo scoort de 0-10 Quintijm 0-11 vervolgens een hattrick van Bo hij maakt 12 13 en 14-0 Kaj scoort 2 keer achter elkaar de scheids fluit af 17-0 gewonnen. We maken pret onder de douche we gingen met koud water gooien altijd lachen onder de douche.