Sterk Driebergen, alweer...

FC Driebergen JO13-1

Onder 13 zaterdag, JO13-1, 2e klasse 05

18 februari 2017 11:15

In de eerste competitiehelft hebben we maar een keer verloren, 3-2 uit bij Driebergen.
    Afgelopen zaterdag moesten we in de nieuwe competitie weer tegen Driebergen spelen, tijd voor revanche dus!
    We moesten het voor het eerst zonder Jesse doen, nu spelend bij JO15-1 en Thomas was ziek, dus maar 1 wissel op de bank.

Driebergen begon meteen sterk op de man verdedigend, de jongens kwamen er maar moeilijk langs. Er werden geen kansen gecreeerd, maar aan de andere kant helaas wel. Al in de 78e minuut scoorde Driebergen, Tom was kansloos. Niet lang daarna een communicatie misser in onze verdediging en daar lag nummer 2 erin.  Driebergen speelde goed over en na wat kansen die Tom er wel uit wist te houden, was daar toch voor het einde van de eerste helft het volgende doelpunt, ruststand 3-0.

Na een korte pauze, het was best koud op het veld, begonnen onze jongens vol goede moed aan de tweede helft. Er werd beter over gespeeld en de bal kwam in het 16 meter gebied, iemand werd daar onderuit gehaald en we kregen een penalty mee! Helaas rust er nog steeds een vloek op onze penalties, dus bleef het 3-0. Wat jammer, we verdienden best een doelpunt.

Driebergen kon minder in de aanval betekenen, er werd goed verdedigd, maar onze aanval liep ook nog niet helemaal goed, helaas werd er niet meer gescoord. Zo werd ook deze wedstrijd tegen Driebergen verloren.
    Jammer, maar we hebben binnenkort nog een kans op revanche, dan op ons eigen mooie sportpark.