Topper in de Hoofdklasse 24

Onder 11 zaterdag, JO11-1, hoofdklasse 24

4 februari 2017 10:30

Zelf regelen

Na veel geregel door Marc is deze wedstrijd uiteindelijk doorgegaan, en in tegenstelling tot de werkelijke planning werd het een thuis wedstrijd voor ons. Op het G veld werd er om 10:00 afgetrapt voor een wedstrijd tegen Saestum om de tweede plaats in de competitie. Onze JO11-1 ging scherp van start en zat er gelijk boven op. Al snel kwamen de eerste kansen, en Saestum wist niet wat ze met ons spel aan moesten. Het was dan ook wachten op de eerste goal . Deze goal kwam uit een perfect corner van Finn die nog mooier doorgekopt werd door Alessio, en vervolgens door Quinten als een echte spits in de goal getikt werd. Kort daarna de 2-0 door een schot door Finn in de kruising die onderkant lat net de goal in ging. De ban was gebroken en de mooie aanvallen volgde elkaar op. Daardoor werd het in de eerste helft door nog meer goals van Quinten, Alessio, Thijmen en Ruben zelfs 9-0. Wat een perfecte eerste helft waarbij de verdediging zo goed aansloot dat er maar een enkele aanval van Saestum mogelijk was. Met een paar goede acties van Leto was er geen vuiltje aan de lucht. In de tweede helft was de doelstelling om te proberen voor het eerst eens de 0 te houden. Dit werd in het begin van de tweede helft wat te letterlijk opgevat waardoor wij te veel gingen verdedigen en Saestum zowaar op onze helft voetbalde. Gelukkig met enig geluk wist Saestum niet tot scoren te komen. Wij konden de wedstrijd prima uitspelen en met goals van Thijmen Alessio en nog een eigen goal werd het maar liefst 12-0. Super gedaan mannen, alle doelstellingen van deze ochtend bereikt!!