Doelpuntloze eerste wedstrijd van het seizoen

Zeewolde 2

Woudenberg 2

26 augustus 2017 12:30

M. Snabel

De eerste oefenwedstrijd van Woudenberg 2 eindigde zoals het ook begon: 0-0. Voor beide ploegen was het aftasten op deze warme middag op het kunstgrasveld in Zeewolde. Het team van coaches Martin van Kommer en Barry Koot kreeg enkele mogelijkheden. Dat was ook voor tegenstander Zeewolde 2 het geval, maar beide doelmannen werden niet gepasseerd.

Bekijk hier voor de overige foto’s van de oefenwedstrijd Zeewolde 2 - Woudenberg 2: 0-0.

Dinsdagavond 29 augustus om 20:00 uur speelt het tweede elftal thuis een oefenduel tegen Veensche Boys 2. Daarna volgt zaterdag 2 september om 12:30 uur eveneens op sportpark ’De Grift’ de eerste bekerwedstrijd tegen Odysseus ’91 2.