SVMM E1 - Woudenberg JO11-2

Woudenberg E2, 2e klasse 26

18 september 2010 10:00

E2 doet aan klantenbinding

Voor de tweede competitieronde staat de uitwedstrijd tegen SVMM E1 op het programma. In buurdorp Maarn levert de E2 een puike prestatie. De spelers laten zien wat ze in hun mars hebben en het publiek wordt vermaakt. Het enige wat ontbreekt is punten. SVMM E1 wint de titanenstrijd met 2-1.
    Niels Vermeulen : middenveld in handen

Aanvankelijk ziet het er niet naar uit dat Woudenberg E2 zich vandaag ook maar enige illusie hoeft te maken op sportpark De Buurtsteeg. SVMM pakt gelijk het initiatief en laat Woudenberg alle hoeken van het veld zien. Keeper Jordy Kok voelt zich als Stekelenburg in Bernabeu. Gelukkig blijft de schade beperkt. Na 10 minuten is het 1-0. Langzaam maar zeker kruipt de E2 uit zijn schulp. Toont het minder ontzag. Duels worden gewonnen. Danny laat een paar leuke acties zien. En de E2 komt zowaar enkele keren voor het vijandige doel. Kort voor rust wordt het op een ongelukkige manier toch 2-0. Een hoge bal wordt weggekopt en door de tegenstander direct in het doel gekopt. Na rust pakt Woudenberg het initiatief. Stefan, Niels en Luuk nemen het middenveld in handen. De opbouw van achteruit door Daan en Charley is prima. Het wachten is op de aansluitingstreffer. En die komt snel. Een verdediger van SVMM speelt stevig terug op zijn keeper. De keeper verkijkt zich en ziet de bal tot zijn schrik in zijn eigen doel rollen. Daarna draait Woudenberg de duimschroeven nog eens stevig aan. En gaat het op jacht naar de gelijkmaker. De spanning is voelbaar. SVMM is gevaarlijk in de counter. Ver in de blessuretijd ontworstelt Bram zich aan zijn tegenstander. Oog in oog met de keeper en zwaar gehinderd ziet hij zijn inzet gekeerd. In de rebound schiet Loek net naast. De verdiende gelijkmaker blijft uit, maar de E2 mag trots zijn op deze prestatie. Met het spel van vandaag, en zeker de inzet van de tweede helft gaan de punten vanzelf komen.