Woudenberg JO17-1 - VRC B1

Woudenberg B1, 1e klasse E

18 september 2010 12:00

Graaf, C. de

Zaterdag 18 september heeft de B1 zijn derde wedstrijd op rij gewonnen. Deze uitstekende start van de competitie zet de B1 dan ook bovenaan in de competitiestand.
    In de eerste helft werd er nog wat onwennig/ongeconcentreerd gevoetbald. Toch werd er gescoord door Eliot Nerso uit een corner van Bob Kramer. In de rust werd duidelijk gemaakt door de trainer dat er het e.e.a. moest veranderen om deze wedstrijd winnend te kunnen afsluiten. Inzet, duels, overzicht, aansluiting en lef werd er voor de tweede helft gevraagt. En dan zie je in de tweede helft ook inderdaad dat dit elftal dat kan opbrengen. Stonden we de eerste helf nog grotendeels onder druk, de tweede helft was dat andersom. een verdiende penalty van Youri Bras werd uitermate koel afgerond door Robin Hanna. VRC probeerde met een extra aanvaller nog wat druk te zetten maar Woudenberg B1 voetbalde de tweede helft gecontroleerd uit en won met een verdiende 2-0.