Woudenberg JO15-2 - DOSC C2

Woudenberg C2, 2e klasse 16

18 september 2010 10:00

Eddy Kramer

DOSC kwam op bezoek. Dat het geen gemakkelijke wedstrijd zou worden konden we wel opmaken aan hun vorige wedstrijd. De 5 jongens die op schoolkamp/excursie waren geweest zaten in de 1e helft op de  reserve bank.
    Direct na het fluitsignaal gingen wij op zoek naar het doel van DOSC, echter bij een van de 1e aanvallen van DOSC kwam de bal ongelukkig op het hoofd van kopte Jesse, waarna de bal in ons doel belande. Dat was een tegenvaller!!
    Daarna wisselden de beide vleugelspitsen van plaats. Na de rust werden 4 nieuwe spelers ingebracht. Pas in de 42 ste minuut kon Niels de Weijer de gelijkmaker scoren.
    Weer 13 minuten in de 2e helft scoorde Richard en weer 10 minuten daarna gaf Richard de bal aan Niels de Weijer. Stand 3 - 1.
    Het werd nog een spannende wedstrijd, waarbij van beide kanten kansen werden gemist. Onze eerste 3-punter is binnen en wij willen nog meer van dit soort wedstrijden spelen. Dus supporters komt allen naar Sportpark De Grift.