Woudenberg 8 - Austerlitz 2

Mannen, 8, 6e klasse 20

14 oktober 2017 12:00

Sven Timmermans

Op eigen veld kwam Woudenberg 8 in actie tegen Austerlitz 2. Een gelijk opgaande wedstrijd, waarin de thuisploeg een lastige wedstrijd speelde. In de eerste helft kwam Alex Slinger in duel met de doelman van de tegenpartij. Scheidsrechter Sven Timmersmans gaf een penalty die perfect door Erik van der Linden werd binnen geschoten.

De 1-0 was een feit, maar Alex heeft daardoor de wedstrijd direct moeten staken en bleek later dat zijn sleutelbeen was gebroken. Alex, sterkte met het herstel! In de tweede helft werd de stand gelijk getrokken. Austerlitz 2 mocht van elf meter afleggen en deed dat uiteindelijk ook, 1-1.

In de slotfase kon Woudenberg 8 pas het verschil maken. Uit wederom een strafschop, na een overtreding op Frank Ariëns, bracht Marijn Berkel de tussenstand op 2-1. Woudenberg 8 kreeg meerdere mogelijkheden om tot scoren te komen, maar werd hier soms slordig mee omgegaan. Uiteindelijk vlak voor tijd op aangeven van Jeroen Koudijs, schoot Frank de 3-1 tegen de touwen.

Sven, het was geen gemakkelijke wedstrijd om te fluiten, maar je hebt je goed staande weten te houden! Bedankt dat je de fluit wilde hanteren!