Woudenberg JO9-1 wint met 4-2

7 oktober 2017 10:00

Speler 19-3

Woudenberg 7 oktober 2017, 10:00 uur

Na de pittige wedstrijd van vorige week (om 8:40 's ochtend stonden we in Soest al met 3-0 achter en de rest zijn we vergeten ;), hadden onze mannen er weer zin in.  We begonnen met een vertrouwde opstelling; Chris en Jonathan achterin, Sven en Hugo op het middenveld en Bo voorin. Ties begon als wissel om de tegenstander na een paar minuten flink te verrassen op het middenveld. Quintijm was voor vandaag de "vaste" keeper, omdat hij nog last heeft van een blessure. Geluk bij ongeluk zullen we maar zeggen, want Quintijm is een fantastische keeper. Woudenberg begon sterk en Hugo wist met zijn "chocolade been" de openingstreffer te maken.  Een paar minuten later tikte Sven de bal er prachtig in met een kniebal! Woudenberg zakte iets in, maar toen kwam talent en inzet samen in een mooie actie van Ties. Hij wist de bal te veroveren op het middenveld, maakte een solo en tikte de bal koelbloedig in de rechterhoek. Knap gedaan! Hooglanderveen liet zich echter niet kisten en maakte een mooi tegendoelpunt. Het werd tijd voor ons geheimenwapen; Jonathan schoof door toen wij voorin de bal hadden en maakte keurig de 4-1 voor Woudenberg.  Beide teams kregen nog mooie kansen. Het doorzettingsvermogen van Hooglanderveen werd beloond met hun 2e doelpunt. Kortom; leuke pot voetbal en het zelfvertrouwen is weer terug!

Volgende week vroeg de wekker, want om 8:30 uur trappen we af bij bij VVZ '49 in Soest.