Goed samenspelende JO11-1 krikt doelpuntensaldo op

Jonathan JO11-2

Onder 11, JO11-1, Hoofdklasse 5.7

28 oktober 2017 9:30

Vandaag een knappe teamprestatie. Al na vijf minuten scoort Thomas Crama 1-0. In de tiende minuut een spectaculaire doelpoging van Thom Geijtenbeek á la Ronald Koeman met van veraf een keihard schot op doel. In de twintigste minuut zet Thomas de stand op 2-0 dankzij een terugkaatser van de doelpaal na wederom een poging van Thom. De sterk spelende verdediging is nauwelijks te passeren voor de tegenstander.

In de tweede helft is het prijsschieten voor de mannen van Woudenberg. Lucas Aarssen scoort 3-0 (assist Thomas), Thomas scoort 4-0 (assist Thom), Lucas 5-0 (assist Thom), Thom 6-0, Lucas 7-0 (assist Thomas). Lucas 8-0 (assist Levi Roseboom), Levi 9-0 (assist Lucas), Brahim 10-0 (assist Thom). In de 54e minuut weet de tegenstander een tegendoelpunt te maken (10-1), waarna Levi (mooie assist van Thomas en Thom) 11-1 scoort en Doede met een krachtig schot de stand volmaakt met 12-1.
    Tot het einde bleven de mannen inzet tonen en, bovenal, serieus samenspelen. Omdat er zo goed werd samengespeeld, verdient het hele team vandaag de titel "man of the match".