Woudenberg JO11-1 - PVCV JO11-2

Onder 11, JO11-1, Hoofdklasse 5.7

11 november 2017 10:00

Lynn van Holland

Vandaag moest de JO11-1 het opnemen tegen PVCV JO11-2. De wedstrijd begon met een minuut stilte om het grote verlies te gedenken van de veel te vroeg overleden Youri Bras.

De sterke tegenstanders maakten het eerste doelpunt van de wedstrijd, gelukkig snel gevolgd door een doelpunt van Thomas Crama waardoor met een gelijkstand van 1-1 de rust in kon worden gegaan. De mannen uit Vleuten hadden een paar gevaarlijke acties die gelukkig goed konden worden afgewend door de sterk spelende verdediging. De wedstijd werd gekenmerkt door goed samenspel. Zowel verdedigers als aanvallers bouwden meerdere acties mooi op door goed over te spelen.

In de tweede helft zorgde een mooie voorzet van Lucas Aarssen ervoor dat Thomas de stand op 2-1 kon zetten. Vlak voor het einde van de wedstrijd konden onze mannen de stand completeren met 3-1. Lucas nam de corner en Thomas kon hem intikken met een mooie kopbal.

Al met al, ondanks het slechte weer en het trieste begin, een leuke wedstrijd om naar te kijken.