Woudenberg MO15-1 - Valleivogels MC1

Anne Holtsingel 4 x

Emily van de Ende 1 x

Nicole Legemaat 4 x

Een herhaling van de wedstrijd van enkele weken geleden, maar nu wel een volledige wedstrijd. In de toen gespeelde bekerwedstrijd die maar een helft duurde werd het 6-1 voor Woudenberg. Vandaag miste we maar liefst 3 speelsters in de as van het team. Zowel Anoek, Ester Staak en Ramona konden er vandaag niet bij zijn. Anoek was afwezig vanwege ziekte maar was wel als toeschouwster aanwezig, dat is natuurlijk klasse, we hopen dat ze spoedig herstelt en weer snel mag voetballen. Eline Slingerland deed vandaag voor het eerst mee en dat ging naar behoren. Woudenberg begon de wedstrijd uitstekend, op links vonden Anne en Nicole elkaar uitstekend wat al snel tot doelpunten leidde. Na een goede pass van Anne legde Nicole de bal na 5 minuten spelen al keurig achter de Scherpenzeelse keepster.

Enkele minuten later was het weer raak nu wist Nicole te scoren na een prima assist van Esther Tolsma.

Achterin ging het zeer behoorlijk met Maartje en Romy in de laatste linie, ook op links en rechts speelde zowel Jamie en Chantal prima.

Woudenberg liep zelfs uit naar een 5-1 voorsprong met een heuse hatrick van Nicole Legemaat.

Even een mindere periode met onvoldoende concentratie en Valleivogels liep van een 6-2 achterstand in naar 6-4. Na een fout van de keepster wisten Emily en Anne de wedstrijd echter definitief te beslissen. Ook de laatste treffer kwam op het conto van Anne en sloot daarmee een prima partij af.

Er werd wederom met veel plezier en inzet gespeelt, blijf zo door gaan meiden dan kunnen we nog veel moois verwachten.

Verslag: Gerard van Hal