Woudenberg JO11-2 - HDS E2

25 september 2010 9:00

Cees Mulder

E2 krijgt loon na werken

De derde wedstrijd van de competitie moet het gebeuren. Na twee wedstrijden met leuk voetbal en lege handen willen we vandaag eens punten halen. HDS E2 is de tegenstander. Cees Mulder de scheidsrechter. Veld A het strijdtoneel. Met een vrolijk zonnetje boven het veld kan het niet mis gaan. Mag 't niet misgaan.  En gaat het ook niet mis. 't Gaat uitstekend zelfs! De E2 speelt een prima wedstrijd en wint met 4-1.

Danny van Piggelen; 2 assists en een goal.

Vorige week ging het fout in de eerste minuten. We moeten dus gelijk bij de les zijn. Dat weten we. De eerste aanval is voor HDS. Jordy redt. We zijn gewaarschuwd, maar nog zijn we niet wakker. Binnen twee minuten verschijnt opnieuw een HDS-er voor ons goal en nu is het wel raak. 0-1. Daarna  is het alleen Woudenberg wat de klok slaat. Mooie combinaties. Veel beweging. Uitstekend positiespel. Het voetbal waar de E2 goed in is. Niels laat een paar fraaie acties zien op het middenveld. Uit een corner komt de bal bij Loek, die passt naar Luuk. Luuk twijfelt niet en schiet de 1-1 binnen. Daan en Charley houden de zaak goed dicht. En verzorgen de opbouw van achteruit. Stefan speelt een prima pot. In de tweede helft zet de E2 door. Na een prachtige combinatie via Bram en Danny komt de bal voor de voeten van Luuk, die zijn tweede van vandaag scoort. Even later een al net zo mooie combinatie met Bram als eindstation. Hij schiet de 3-1 binnen. De vierde van vandaag komt op naam van Danny. Een schot van afstand gaat via de binnenkant van de rechterpaal naar de binnenkant van de linkerpaal en verdwijnt vervolgens achter de keeper. De 4-1 is tevens de eindstand. Opnieuw heeft het publiek genoten. En nu zijn ook de eerste punten binnen. Met dit spel zullen dat de laatste niet zijn.