In Spakenburg lukt het Woudenberg JO9-1 net niet

Onder 9, JO9-1, 1e klasse 11

2 december 2017 8:30

Zaterdag 1 december 6:45 uur

Op 7 plekken gaan er wekkers af. Het zijn de jongens van JO9-1 die zich klaar maken om naar Spakenburg te gaan.

Ondanks het goede spel en onze goede keeper vliegt de bal een paar keer  in het verkeerde net. Na 30 minuten staat Woudenberg 6-1 achter. Maar de jongens van JO9-1 geven nooit op. In de laatste 10 minuten weten ze nog 3 keer te scoren! Het goede voetbal wordt dus toch beloond. Gelukkig voor Spakenburg duurt de wedstrijd maar 40 minuten en is de eindstand 6-4 voor Spakenburg.

Volgende week om 10:00 uur nog een wedstrijd thuis. Komen jullie allemaal kijken?