Woudenberg 8 - Merino's de 4

Woudenberg 8

Merino's de 4

18 mei 2019 15:00

Tijdens de uitwedstrijd bij De Merino’s 4 liet Woudenberg 8 na een goede eerste helft met diverse kansen de overwinning liggen. Het werd uiteindelijk 6-4. In Woudenberg liep de thuisploeg tegen een 0-2 achterstand aan. De aansluitingstreffer van Frank Ariëns, op aangeven van Willem van den Pol, werd in de korte hoek binnen geschoten.

In het tweede bedrijf liepen de Veenendalers uit naar een 1-6 eindstand. Ondanks diverse blessures en afmeldingen maakten JO19-3 spelers Thomas Mazier, Mark Willemsen en doelman Martijn Brouwer hun opwachting tijdens een seniorenwedstrijd. Bedankt voor jullie inzet.