Roda 46 C3 - Woudenberg JO15-2

Woudenberg C2, 2e klasse 16

16 oktober 2010 8:30

Scheids van Roda

Om kwart van 8 was iedereen aanwezig voor deze vroege wedstrijd in Leusden tegen Roda C.3
    Het werd een gelijkopgaande wedstrijd waarbij aan beide kanten scoringskansen kwamen, maar niet werden benut, tot de 25ste minuut Youri zijn eerste wedstrijdgoal maakte. Een mooie goal, waarna we nog beter gingen voetballen met veel inzet.
    We gingen dus met 0 -1 de rust in. De 2e helft werd weer erg spannend en de vraag was wie er (weer) ging scoren. Niels zorgde voor de 0 -2 in de 45ste minuut. Het bleef
    er spannend en alle meegekomen ouders stonden met kouwe en kromme tenen te wachten op het eindsignaal, maar in de 65ste minuut scoorde Youri zijn 2e goal.
    De laatste 5 minuten werden zonder verdere druk uitgespeeld en de jongens genoten van de langverwachte overwinning.