Candia '66 E1 - Woudenberg JO11-2

Woudenberg E2, 2e klasse 26

30 oktober 2010 9:45

E2 keert met lege handen terug uit Rhenen

Na een fantastisch Herfstkamp en een competitievrije zaterdag vandaag weer de wei in. Op het programma staat de uitwedstrijd tegen middenmoter Candia E1. Het wordt een stevige pot waarin beide ploegen strijden voor de overwinning. Candia is de gelukkige en wint de wedstrijd met 2-1.

Bram Theunissen zit in de lappenmand. Op de trampoline heeft-ie zijn enkel lelijk geblesseerd. Da's een aderlating voor de E2. Candia laat vanaf het begin van de wedstrijd de bedoelingen van vandaag zien. De thuisploeg trekt meteen ten aanval. Uit een corner krijgt Daan de bal ongelukkig op zijn hoofd. De bal verdwijnt tot schrik van alle Woudenbergers in het doel van Jordy. Woudenberg mist in het begin de scherpte om het de fysiek sterke spelers van Candia moeilijk te maken. Voetballend is de E2 tot veel in staat, maar voor de wedstrijd van vandaag komt meer kijken. In de tweede helft wordt het wat beter van Woudenbergse kant. De geel-zwarten zijn de bovenliggende partij. Het is Niels Vermeulen die met een bekeken schot de verdiende gelijkmaker binnenschiet. Daarna gaan beide teams voor de drie punten. Woudenberg is twee keer dichtbij, maar de lat voorkomt een treffer. Uit een vrije trap weet Candia wel te scoren. En dat blijkt uiteindelijk de beslissende treffer. Woudenberg staat met lege handen na een wedstrijd waar meer had ingezeten. Vanaf het begin scherp zijn, de ruimte op het veld goed benutten en de bal laten gaan. Volgende week kunnen we thuis laten zien waar we toe in staat zijn. 11:00 uur tegen SVF E1. Scheidsrechter Cees Mulder, maar da's logisch.